vecka 8

 
vecka 8
 
pic.
 
Tredje inlägget om min vecka på raken, hej! Något jag har uppmärksammat den här veckan, min sömn har steppad upp sitt game. Jag går och lägger mig vid 22 och vaknar vid 07. Av mig själv??? Har jag gått och blivit vuxen eller vad är det som händer? Jag kan ta emot allas applåder senare. För att ha varit någon som somnar 03 och vaknar 12 om jag fått bestämma själv så är jag så stolt över moi. Nog om att sova, nu till veckans lista!
 
Veckans att göra:
Storstäda i lägenheten (för när är denna punkt inte med på listan?), plantera en stickling som fått typ 30 cm långa rötter, 
 
Veckans bok:
I skuggan av ett geni - Anna Sundström Lindmark
 
Veckans skriva:
Detaljfokus och respons. Har skrivit mycket dagbok på sistonde också?
 
Veckans häng:
I tisdags fikade jag och Vilma på Friends och hade möte. Sen sov William hos mig i måndags också. På fredag blir det AW med Telia och på lördag blir det afternoon tea och brädspelskväll för att...
 
Veckans tråkiga:
... Clara flyttar till Karibien!! Min sambo drar till andra sidan Atlanten igen!! Hela lördagen ska vi säga hejdå hejdå, på söndag ryker henes säng och grejer och nästa vecka är hon borta. Så mycket hjärtekross över detta, men också så kul för henne.
 
Veckans fina på the interwebz:
Den här videon som mamma delade igår från en konståkningstävling i Piteå för nio år sedan!! Jag är rosa pantern på förstaplatsen som försiktigt försöker mota bort min lillebror som kommer springande över isen (vilket man absolut inte ska göra). Hoppa till 1.25 för att se det! Also kan ni ta en titt på our fellow youtuber Sasha som får hederspris i samma klass <333
 
1 kommentar
Michelle

Fin bild 🌸