vecka 7

 

vecka 7

 

pic.

 

Hej såhär mitt i veckan!

Ni kanske undrar vad jag har gjort och vad jag ska göra den här veckan, kanske inte. Men hursomhelst är ni här nu och då är det faktiskt lite som så att det är jag som bestämmer. Nu kör vi.

 

Veckans att göra:

Gå igenom mina 100+ olästa mejl, skriva, dammsuga (host, har inte gjort detta hemma i byn på flera veckor, hehehe) och vara husvakt. Mamma och Pappa har varit borta hela helgen, så jag, Isac och William har lajvat vuxna och ansvarsfulla husägare. 

 

Veckans dejt:

Alla hjärtans dag såklart <333 Jag och William åt på Taverna Gusto igår, omnomnom osv.

 

Veckans jobb:

Jätteskönt faktiskt! Jobbar korta pass och mycket på dagen = har tid med mitt egna liv om kvällarna. Sen till helgen är jag domare igen hemma i Luleå.

 

Veckans bok:

Pojkarna av Jessica Schiefauer.

 

Veckans stå emot:

Alla mejl jag får om nästa bokrea, hjärnan går lite "måste spara pengar" vs. "måste köpa böcker”.

 

Veckans tråkiga:

Att städa är faktiskt inte helkul, så kanske det då.

 

Veckans skrivande:

Förra veckan skrev vi dialoger, den här veckan skriver vi i olika berättarperspektiv. Och så respons på dialogerna också.

 

0 kommentarer