vecka 6

 vecka 6
pic.
 
Veckans att göra:
Diska heh, har hållt mig undan varmvatten sen jag brände fingertoppen förrförra veckan. Nu är det dags igen.
 
Veckans häng:
På fredag ska Ellen ha födelsedags-förfest! Åhh vill bara ro om alla mina kompisar som kommer dit. Innan jag drar dit ska jag och mamma på Vasas flora och fauna på Kulturens Hus. Och kanske att jag och William går och ser De redan frälsta på KH på söndag, hmmm.
 
Veckans jobb:
Till helgen åker jag till Piteå för att döma kontåkning! Tills dess jobbar jag kväll varje dag. Försöker se det positiva i att ha sovmorgon varje dag men misslyckas.
 
Veckans grattis:
Min mamma blir 48 år idag! Av mig och Isac får hon en middag, och snälla barn såklart!
 
Veckans komplimang:
Fick ett meddelande från någon som behövde prata av sig för " ingen annan lyssnar genuint" <333
 
Veckans mat:
Jag har tjatat på mina nära och kära i flera veckor att jag har taco-cravings. Så nu har jag shoppat allt jag behöver och ska göra tacos ikväll! Orimligt taggad på att få äta tortilla och lite grönsaker. 
 
Veckans bok:
Jag kallade honom slipsen av Milena Michiko Flasar. Handlar om hemlisar främlingar emellan och vad krav på hur människan ska bete sig kan göra.
  
Veckans skrivande:
Dialoger! Herregu va svårt det är att få folk att snacka med varandra.
 
Veckans mående:
På den senaste tiden har jag känt mig väldigt ostabil i huvudet. Som att jag alltid är en motgång från att bryta ihop. Minsta lilla grej kan få mig att gråta och det känns som att allt kommer mig under huden. Om det beror på säsongsdepp, pms eller något annat vet jag inte, men jag vet att jag inte vill må såhär. 
 
0 kommentarer