Saker jag har sparat på facebook på sistonde

Jag använder "spara"-funktionen på facebook på tok för ofta. Men det är helt enkelt ett smart sätt att spara allt fint och roligt och bra och sorgligt på ett och samma ställe!! Jag tänkte att vi skulle kunna kika på några av de grejer jag har sparat de senaste veckorna.
 
 sparat från fb
 
 
Quiet - MILCK. 
 
Under Women's march sjöng MILCK en acapellaversion av sin låt Quiet tillsammans med en kör av kvinnor från olika delstater i USA. Kvinnorna hade träffats för första gången bara två dagar innan protesten, och innan dess hade de övat via skype. Jag tycker att denna låt är så fin, och jag ryser till varje gång höjningen kommer. Lyssna nu!!! Den är verkligen "the anthem of the women's march".
 
 sparat från fb
 
 
Trump's inauguration.
 
Det är så jävla läskigt att Donald Trump är USA's president, och han och hans fru Melania Trumps relation känns också så obehaglig. I den här videon ser man att Donald Trump säger något till Melania, och när han vänder sig om så ser hon så väldigt ledsen ut. Jag känner mest att, "Spring Melania, spring allt du kan."
 
 
 
sparat från fb
 
 
 
En buzzfeed-artikel om att tidningen Glamour inte redigerade bort Lena Dunhams celluliter på deras omslag. Det är så sjukt viktigt att bilder som dessa får vara med på omslag till stora tidningar som glamour!!! Att få se olika kroppar representerade och oredigerade gör det så mycket enklare att älska sin egen.
 
 
sparat från fb
 
 
TINDER TAKEOVER - William Spetz.
 
William Spetz får ta över tinder-appen på en tjejs telefon, vad som händer sen kommer få dig att tappa hakan (extrem clickbait).
 
 
sparat från fb
 
 
Noora.
 
Och så avslutar vi med en härlig Noora-gif.
 
0 kommentarer