Mina mest likeade bilder 2016

Update från sjukstugan: Jag stannade hemma från skolan idag och har mest sovit hela dagen. Jag är så utmattad att det tog mig en halvtimme att ta på mig ytterkläderna när jag skulle ut med hundarna, och sen behövde jag vila en kvart på golvet när vi kom tillbaka igen innan jag orkade ta mig tillbaka till min säng. Jag blir hemma imorgon också, men ska försöka vara lite mer produktiv och kanske städa mitt rum och plugga körkortsteori, men vi ser hur det blir med det.
 
Jag tänkte att idag gör jag som Flora som gör som Julia som listade sina mest likeade bilder på instagram 2016. Jag laddade upp 182 bilder och videoklipp 2016 och lyckades skrapa ihop tjugosextusensjuhundrafyrtioen likes. Det är inte illa kämpat. Nu mot bilderna!
 
 
bestnine2016
 
 
9. "första dansföreställningen jag medverkat i avklarad, allis 2016 💃 🌹", 207 likes. Jag dansade för första gången utanför isen inför en publik, och jag var så stolt över mig själv för att jag inte hade gjort allt för stora felsteg. Jag visste det inte då, men medan jag dansade dog min bästa kompis. Dagen efter fick jag beskedet och hela mitt liv gick sönder.
 
 
bestnine2016
 
 
8. "brunett ☕️", 209 likes. Min första selfie som brunett. Denna togs hos frisören i janurai när jag precis lämnat mitt pastellhår bakom mig och bestämt mig för att låta mitt hår vila ett tag och rocka bruna lockar. Så jag har alltså varit brunett i ett år nu?? Dags för en ny färg kanske?? 
 
 bestnine2016
 
 
7. "jag ska dansa fastän hjärtat blöder", 213 likes. En dag i februari då jag bestämde mig för att inte låta ett stort bråk krossa mig.
 
 
bestnine2016
 
 
6. "idag har vi alltså överlevt den femtonde juni, juli, augusti, september, oktober och november utan dig. jag saknar dig, jag älskar dig. vi ses en dag igen.", 217 likes. Lades upp ett halvår efter att Max gått bort. Jag och Ellen gick längs med norra hamn och tog den vackra himlen som ett tecken på att han fortfarande är med oss.
 
 
bestnine2016
 
 
5. "sjung om studentens lyckliga dagar 🇸🇪 ✨", 227 likes. En bild från spetstreornas student. vädret var regnigt och kallt med gladare nittonåringar frå man leta efter. Nu är det bara ett halvår innan det är min tur att springa ut från språklådan och skriksjunga att jag har tagit studenten.
 
 bestnine2016
 
 
4. "tb till när jag var fett fräsch och omgiven av alla mina bästa personer och kände mig ca mest älskad i hela världen. det var en ganska fin kväll. tack igen alla som var där 💖", 241 likes. En bild från min 18-årsfest. Jag var så härligt full på den överväldigande glädjen som infinner sig när man klämmer in nästan trettio hjärtan i ett rum en hel kväll och känner sig hundra procent trygg och älskad.
 
 
bestnine2016
 
 
3. "yours truly blir 18 år idag ✨", 242 likes. Min officiella 18-årsselfie!! Jag var blessed med en sån jävla bra face day och fick blommor på sängen när jag vaknade. Typiskt bra dag.
 
 bestnine2016
 
 
2. "ha en fin midsommar vänner 🌻", 249 likes. En selfie från midsommarafton. Jag hade sommarens maffigaste krans, härliga sommarfräknar och livets sämsta hårdag. Resultatet blev en bild som ändå tills i december var min mest likeade för året.
 
 
bestnine2016
 
 
1. "god jul från mig med ❤️ 🎄", 266 likes. Årets mest likeade bild blev min sena julselfie som jag la upp den 26 december. Jag hade lockigt hår för tredje dagen i rad och hade min sammetsklänning och mitt girl gang-halsband på mig. Avslutade helt enkelt året på topp.
 
Och det var mitt mest gillade 2016! Om jag hade fått bestämma så hade jag lagt mer likes på mina kompisbilder, för de är ju ändå de finaste bilderna som finns. Om du vill se dina mest likeade bilder under 2016 går du in här.
 
Här är mina mest likeade bilder 2015, ett något pastelligare år.
 
 
bestnine2015
 
 
Nu välkomnar jag instagramåret 2017 med öppna armar!
 
Psst, följ mig gärna på instagram @almaothilia
 
 
0 kommentarer