Min bästa helg

min bästa helg
 
 
Hej på er!! Hur har eran helg varit? Min har varit så härligt toppen!
 
 
min bästa helg
 
 
Vi kickstartade vår lördagskväll med att gå på Livekarusellens event på Lillan här i Luleå. Livekarusellen är en sorts musiktävling där band och soloartister får chansen att spela live inför publik på olika orter. Mina klasskompisar Viktor och Anton spelade med sitt band the Parture, och självklart var vi ett litet gäng där som support!!
 
 
min bästa helg
 
 
Vi i supporten var så himla stolta. Sen grät vi en skvätt också när de spelade Max låt, Little Red Lights.
 
 
 
 
<3 
 
 
min bästa helg
 
 
Efter spelningen åkte jag och Björn ut till Alma och hade lite förfest. Alma fixade sig medan jag och Björn mest sjöng och tog selfies.
 
 
min bästa helg
 
 
Och efter förfesten blev det äkta fest ute på Malmudden. Vi firade att Ida och Ellen fyllde år och att the Parture haft sin första livespelning. Jag tog inte så många bilder med min mobil under kvällen... Men min engångskamera användes flitigt, så jag hoppas på finfina bilder om tre veckor när jag får tillbaka framkallningarna.
 
 
min bästa helg
 
(Finaste killarna tho!!! <3<3<3<3<3)
 
Jag mådde bäst hela kvällen och natten och morgonen och dagen efter och känner just nu att livet alltid borde vara som det var då. När klockan slagit fyra på morgonen började vi traska in ett gäng mot stan igen, för att sen dela på en taxi hem. 
 
Som slutbetyg får helgen: "ten out of ten, would do again".
 
1 kommentar
Rebecca

vad mysigt du verkar ha haft det!