En onsdag

january -17
 
 
Hej på er! Idag har vi haft delredovisning av våra gymnasiearbeten. När jag igår fickreda på att vi skulle ha det fick jag panik, eftersom det kändes som att jag och Ellen inte hunnit någonstans med vårt UF-företag (som vi har som gymnasiearbete). Men nu efter delredovisningarna känner jag mig lugn. Vi fick så mycket inspiration och pepp från alla andra som också har UF-företag, och vi har också fått ihop en tidsplan som gör att arbetet inte längre känns som ett berg av slit, omöjligt att bestiga. 
 
 
january -17
 
 
Jag har också haft sjuk mensvärk hela dagen, och efter delredovisningen vile jag mest åka hem och lägga mig under täcket och grina. Men jag kämpade mig igenom dagen och orkade till och med plugga konståkningsdomargrejer med Vilma efter skolan idag igen!! Vi är fortfarande lite lost när det gäller vissa domargrejer, men det går sakta men säkert framåt.
 
0 kommentarer