5 januari 2017

Imorgon drar jag med min familj till Tyskland för att ha en lång-weekend i Stuttgart. Vi har inte planerat någonting än så länge, utan vi tänker mest strosa runt och kolla på hus och människor. Tanken var att vi egentligen skulle hälsa på min kompis Lina som var utbytesstudent, men hon kom hem lite tidigare än planerat i december så vi får klara oss lite själva. Jag känner i alla fall att det ska bli skönt med lite varmare väder. Här hemma har det varit under -30° och i Stuttgart ska det vara mellan -10° och plusgrader, och det är ju nästan jeansjackeväder i norrbottniska mått mätt!
 
 
tyskland 2010
 
 
Sist jag och Isac var i Tyskland var vi tolv och nio år gamla. Då var vi såhär gulliga.
 
 
tyskland 2010
 
 
Och tydligen var jag rädd för vatten redan då...
 
Puss och kram på er, så ses vi i Tyskland imorgon!
 
0 kommentarer