2 januari 2017

Untitled
 
 
Årets andra dag är avklarad, och so far so good. Idag var det dessutom årets första måndag, vilket jag firade med att gå på stan med Björn och prata om böcker och serier man inte får missa och våra planer på vad vi ska göra efter gymnasiet. Vi bockade samtidigt av årets första Max-mat och årets första fika. Typiskt bra saker att inleda ett år med.
 
 
Untitled
 
 
Idag har jag även beställt en ny iPhone!!! Jag är så pepp på att äntligen få byta ut min gamla trötta lilla mackapär som har gett upp för länge sedan mot något som faktiskt håller sig vid liv utan att stänga av sig titt som tätt. Min hemknapp är dessutom trasig på den mobil som jag har nu, så jag har inte kunnat uppdatera den heller (och då inte heller kunnat njuta av de nya emojisarna )):). Men nu väntar nya ljusare tider med en ny lur.
 
Men puss på er, gott nytt åter igen!
 
0 kommentarer