Hej då, Clara

pulkarace 2016
 
Clara, nyårsafton 2016
 
Igår kväll kom Clara förbi hem till mig och grät. Det var den sista kvällen hon kommer vara här på ett tag. Idag har hon tagit ett plan till Stockholm och imorgon kommer hon fortsätta sin resa till Karibien. Det är så sjukt att hennes äventyr har börjat nu!!! Och ännu sjukare är det att jag inte kommer få träffa henne på sex månader!!!
 
 
alma, clara och betty
 
Clara, en sommarnatt 2016
 
Så detta är till dig Clara: Tack för alla gånger du skjutsat hem mig från ishallen. Tack för alla kloka ord du har gett mig. 
 
 
bettys bal 2016
 
Clara, Bettys bal 2016
 
Tack för alla hundpromenader vi gjort tillsammans. Tack för att du alltid peppat och stöttat mig.
 
 
june 2015.
 
Clara, på hennes student 2015
 
Tack för ditt härliga skratt som hörs på flera mils avstånd. Tack för alla sena nätter du suttit i mitt kök, druckit te och snackat skit om allt som varit skit.
 
 
IMG_5864
 
Clara och Betty, midsommar 2012 
 
Tack för alla sena nätter du suttit i mitt kök, druckit te och snackat kärlek också. Tack för alla midsomrar, nyårsaftnar och fester jag fått hänga med dig på.
 
 
EM Helsinki 2009
 
Clara, Betty och jag, konståknings-EM i Helsingfors 2009
 
Och tack för att jag har fått lära känna dig, du är så så så viktig för mig.
 
0 kommentarer