Fredag på Roasters och O'learys

Friday
 
 
Låt mig berätta om en sjuk mysig fredag!
 
 
en fredag på roasters/olearys
 
en fredag på roasters/olearys
 
 
I fredags möttes vi jag, Fredrik, Anton och Viktor upp på Roasters för att dricka en öl eller två.
 
 
en fredag på roasters/olearys
 
 
Allt eftersom trillade det in fler och fler kompisar, och efter en timme hade vi hunnit bli ett ganska stort och härligt gäng!
 
 
en fredag på roasters/olearys
 
en fredag på roasters/olearys
 
 
Jag känner mig alltid så blessed när vi hänger i stora gäng, för det är ju precis det jag önskat mig i flera år. Ett stort gäng som tar hand om varandra och som har sjukt kul tillsammans.
 
 
en fredag på roasters/olearys
 
 
Efter några glas på Roasters blev det dags att börja traska mot O´Learys. 
 
 
en fredag på roasters/olearys
 
 
Hallå, hur snygga vänner har inte jag??
 
 
en fredag på roasters/olearys
 
 
Vi dansade oss genom natten och passade på att kramas i pauserna.
 
 
en fredag på roasters/olearys
 
 
 
När klockan slog tre tog jag Anton och Fredrik i armen och gick mot bussen.
 
Tack och hej fredag, du var väldigt fin
 
0 kommentarer