kramar ur det sista av min sommar

Den 10 september har jag bestämt mig för att min sommar officiellt slutar, för det är ju då min sol flyttar till Tyskland och stannar där tills nästa sommar. Och idag har vi hängt hela dagen, Lina och jag, i årets regnigaste Luleå som en sista dag då vi bara får vara vi två innan hon åker. Det är verkligen så himla vemodigt att hon snart är borta.
 
 
linis
 
 
Av henne fick jag en liten hemmasnickrad bok som hon gjort till mig. Så har hon skrivit en fin liten berättelse om våran vänskap och målat av flera bilder på oss!! Hur fint??
 
 
linis linis bloggis
 
 
Hon är verkligen min finaste, hundratusen hjärtan till dig!! 
 
1 kommentar
Fredrikapåvinden

Så sorgligt att behöva vara ifrån vänner. Men så fint att upptäcka att vänskapen är tillräckligt stark för att sträcka sig över tid och rum. Vänskap är så jäkla fint <3