göteborg no.2

i helgen ska jag till göteborg för att gå på fortsättningen av tränarkursen jag var på i april. sist jag var där var det vår med fina körsbärsträd och varm vårsol. men nu blir det ett höstigt göteborg jag kommer till, vilket kommer bli minst lika mysigt som det var i våras hoppas jag! sist jag var där hade jag min mamma med mig, men denna gång har jag pappsen där.
 
jag tänkte bjuda på några bilder från vår-göteborg eftersom jag aldrig la upp dem här på bloggen!
 
gothenburg 2015.
fina körsbärsträd och papperslyktor vid entrén till botaniska trädgården.
 
gothenburg 2015.
liten alma ft. stora träd
 
gothenburg 2015.
träd som är snirkligare än mina tankar.
 
gothenburg 2015.
mammas då nygjorda naglar tillsammans med vårblomster.
 
gothenburg 2015.
ibland kan jag skana när mitt hår var långt och vitt/rosa/lila...
 
gothenburg 2015.
ca. gulligaste ever.
 
gothenburg 2015.
ännu mer körsbärsträd, sakura.
 
gothenburg 2015.
efter att vi lämnat botaniska åkte vi in till mer centrala göteborg och fikade lite, men inte innan vi gått förbi de vackraste körsbärsträden jag sett irl hittills.
 
gothenburg 2015.
vackra vackra vackra göteborg.
 
gothenburg 2015.
det mysiga fiket vi hamnade på.
 
april 2015.
varm choklad och en stor cookie.
 
gothenburg 2015.
och så tunnelbanan hem.
 
åhhh jag är så peppad på göteborg (även fast självaste resan betyder massor av plugg)!!!
0 kommentarer