lilla kulturlistan

 
december -17
 
Senaste filmen jag blev pepp på:
Ted!! Max älskade Ted Gärdestads låtar och jag och Ellen ska försöka gå och se den tillsammans.
 
Senaste boken jag läste:
Sapiens. Eller, jag läser den just nu. Läs och förundras!!
 
Senaste serien jag sträcksåg:
Don't trust the b in apartment 23. Hittade den på Netlfix och såg hela på två dagar. Sjukt lättsmälta och korta avsnitt.
 
december -17
 
Senaste låten jag lyssnade på repeat:
Mitt bästa för dig med Maja Ivarsson!! Peppen i en låt.
 
Senaste föreställningen jag var på:
Det här är lite sorgligt i och med att jag älskar teater, men jag kommer inte ihåg senast jag var på teatern. Jag tror att det jag såg sist var Liv Strömquist tänker på dig på Norrbottensteatern. Det var i våras förra året någon gång... Men nu har jag fått fem stycken biljetter i julklapp så nu jävlar blir det teater! Den 31 januari ska jag och alla konståkningstränare gå på Cabaret.
 
december -17
 
Senaste restaurangen jag besökte:
Verket på Scandic i Sundsvall när vi firade farfar som fyllde 70 år förra året! Jag blev dökär i maten och inredningen.
 
Tre ställen jag vill rekommendera:
- Norrbottens museets café!! 
- Gültzaudden under Musikens makt!!
- Café la Vache!!
 
Lista från Elsa 💖
 
6 kommentarer
Jenny

Vilken rolig lista :)

Carro

Fin du är!:)

Carro

Fin du är!:)

Vicktoria

rolig lista :)

Moa

Intressant lista, måste kolla upp de!

Jennifer

Rolig lista och fina bilder på dig :D