En mil i Stuttgart

Hej hej! Häng med en lördag i Stuttgart! 
 
Germany -17
 
 
Vår lördag i Stuttgart spenderade vi på stan. Jag och la familia har megatränat idag och gått över en mil på stan. Sen så har vi även styrketränat hela dagen lång när vi burit runt på alla påsar fram och tillbaka över Stuttagarts gator.
 
 
Shoes
 
 
Jag har tydligen förvandlats till tant och börjat köpa typiskt vuxna saker. Till exempel så har jag shoppat fotriktiga klackar som man kan dansa hela natten i utan att få ont i fötterna och en axelväska som passar perfekt under armen. Jag har nu tydligen lämnat tiden med blomsterkransar och rosa kjolar bakom mig och tagit ett stort kliv in i vuxenlivet.
 
 
Germany -17
 
 
Isac är tyvärr sjuk (lägligt nog), så han orkade bara med halva dagen. Resten av vår Stuttgart-lördag spenderade han på hotellrummet med hostmedicin och Netflix. Krya på dig lilla fågelunge!
 
 
Germany -17
 
 
Till lunch åt vi på ett lokalt chinahak som serverade livets godaste vårrullar. Jag kan ha fällt en glädjetår när jag tog den första tuggan.
 
 
Germany -17
 
 
Jag har besökt så många provrum i Stuttgart nu så jag blir nästa snurrig. Detta betyder också att det blivit många provrumsselfies under dagen. Jag hade en dålig face-day men en nice booty-day.
 
 
me and mum
 
 
Jag och mamma hängde, som de krigare vi är, längst på stan. Vi fikade, skvallrade och shoppade matchande pyjamasar. Sånt som man ska göra när man hänger med sin bästis i en ny stad.
 
Imogon är det röd dag och röd dag i Tyskland betyder att stan håller stängt, så vi får se vad vi hittar på då. Vi ses när vi vet!
 
0 kommentarer