att skriva, klippa lugg och snart ta det lugnt

Hej på er.
 
Jag har inte skrivit på ett tag. Jag får ursäkta mig med att jag både jobbar och pluggar på 100%. Det är såklart kul men när jag har läst ut boken, kommit hem från jobbet och skrivit klart texten är huvudet rätt slut. Då är det lättare att bara ringa över en kompis eller tre och dricka te än att skriva om det. Men jag tänker att det är bra att skriva om annat också. Bra att försöka i alla fall. Sen sist har det blivit december, jag har blivit kär och lärt mig hur man tar hand om ett eget litet krypin (nåja, nästan åtminstone). Det är inte illa pinkat. I morgon jobbar jag men sen har jag semester. Ska sova, skriva, måla en vägg och gå på spa med mamma. Tack och lov för att det blir paus i livet ibland va?
 
Och juste! Jag har blivit med lugg också. Tack och bock, hörs om ett halvår!
 
 
lugg
 
 
 
0 kommentarer