se upp i backen!

pulkarace 2015 lkk
 
 
gott nytt år allihopa!! hoppas att eran nyårsafton varit fin och att ni har fått en bra start på året. jag avslutade mitt 2015 med att ha pulkarace med mina klubbkompisar på ormberget. en superrolig grej som blivit som en tradition, och som är en sådan skön avslutning på ett långt år.
 
 
pulkarace 2015 lkk
 
 
jag hängde med mina fina klubbisar och tittade på när de andra raceade ner för backen, men jag åkte inget själv. jag blev lite feg när det var så förbaskat halt prick överallt.
 
 
pulkarace 2015 lkk
 
 
sen korade vi vinnarna i vuxen- och åkarklassen och grillade korv och andra gosaker.
 
 
pulkarace 2015 lkk
 
 
det är alltid lika mysigt att umgås med konståkningsmänniskor utanför ishallen, det är ju inte så ofta det blir av.
 
 
pulkarace 2015 lkk
 
 
vi passade på att ha kramkalas med alla goa hundar.
 
 
pulkarace 2015 lkk
  
 
en väldigt väldigt väldigt mysig förmiddag helt enkelt.
 
hej hopp!
0 kommentarer