tisdagspepp

idag vaknade jag och mådde sämst, så jag har stannat hemma och vilat hela dagen. men när man är sjuk så har man tid att leta upp saker som gör dagen roligare, så här kommer några guldklimpar att förgylla en dimmig tisdag med.
 
 
 
 
me before you. jag läste ut boken en regnig dag i italien, och jag grät ikapp med molnen. livet efter dig (som den svenska versionen heter) handlar om louisa som börjar jobba som personlig assistent åt will, en ung affärsman som är förlamad och rullstolsbunden efter en olycka. boken kastade mig mellan tårar och gapskratt, och jag är så så så taggad på filmen!!
 
 
gudarna - elin cullhed
bild
 
gudarna. en bok av elin cullhed som handlar om tre tjejer, bita, lilly och jane, och deras hämnd mot patriarkatet, snubbiga killar och omvärlden. sjukt bra!!!
 
 
fiona_jinder_171
 
 
bff. en peppig intervju på rodeo med josefin jinder och fiona fitzpatrick om att vara bästa vänner.
 
 
beyonce-formation-banner-1024x684
 
 
beyoncé formation tour. att beyoncé kommer till sverige den 26 juli!!! behöver jag en säga mer? har du american express-kort kan du boka biljetter redan idag. 
 
 
darjeelingunesco
 
 
travel like wes anderson on the real darjeeling limited railway. ett blogginlägg om att resa på tågsträckan som inspirerade wes anderson till hans film "darjeeling limited". helt klart med på min bucket list över resor att göra!!
 
 
2860867_1200_675
 
 
katarina gospics sommarprat. jag älskar sommar & vinter i p1, och ett sommarprat jag alltid lyssnar på när jag behöver motivation är katarina gospics sommarprat från 2013. katarina är hjärnforskare, företagare, författare och en av de mest motiverande människorna jag vet.
 
 
0 kommentarer