precis just nu

precis just nu: sitter jag vid mitt skrivbord och är irriterad för att jag inte kan skriva ordentligt eftersom jag har en inflamerad muskel i min vänstra hand som gör att jag inte kan använd den typ överhuvudtaget.... samtidigt försöker jag plugga till ett prov till tränarkursen i göteborg som jag ska på till helgen.
 
 
 
precis just nu känner jag mig: som sagt, irriterad. men samtidigt är jag lite sådär fånigt glad och jag vill bara skriva töntiga dikter.
 
precis just nu är jag glad över: att jag har börjat få kontakt med mina gamla bodenkompisar (saknar er så mycket) och att jag har så många fina vänner som firade min födelsedag i helgen.
 
 
 
precis just nu är jag nervös för: kursen jag ska på i helgen... att provet inte ska gå bra och att min svullna hand inte kommer bli bättre på en vecka (för då måste jag kanske skaffa en skena...).
 
precis just nu längtar jag efter: att få träffa en gammal bodenkompis och en gammal umekompis på höstlovet
 
musikens makt 2013
 
precis just nu är jag sugen på: cream cheese chips och att pussa på någon.
 
precis just nu på bloggen: händer typ ingenting, men jag försöker bli bättre...
 
january 2015.
 
precis just nu i livet: är det helt okej. jag har mycket att se fram emot, kompisar som event. det ploppar upp dikter i mitt huvud mest hela tiden, och jag fyller anteckningsblock efter anteckningsblock med tankar och idéer.
0 kommentarer