Min instagramvecka.

Den här veckan fick jag lust att byta feed eftersom jag har haft ett ganska ljust och suddigt feed ganska länge nu, och jag blev lite less på det... Så nu har jag någon sorts retro-hipster-idk-aktig feed som jag stormtrivs med än så länge! Nu får vi bara se hur länge det håller.
 
Från i måndags när jag fick sådan myskänsla och bara satt hemma, drack te och tittade på serier.
 
En del av vardagssminket.
 
Våffeldagen.
 
En selfie (som kammat hem flest likes denna vecka, heh...)
 
Ur boken "Fara vill" av Elin Ruuth som kommer från Luleå och som gått på smama gymnasie som mig. Rekomenderar verkligen den till alla eftersom att jag tycker att den är så fin och tankeställande.
 
Den suddigaste selfie världen någonsin beskådat på mig och Lina som jag la ut när hon fyllde 17 i torsdags tillsammans med en fin text om henne.
 
När jag fikade själv efter skolan och skrev på en samsam-uppgift.
 
En selfie på mig och Emma när vi hittade det perfekta selfieljuset och blev överlyckliga.
 
Från när vi firade att Lina fyllt 17 och att William fyllt byxis.
 
En till selfie från det perfekta selfieljuset på mig, Emma och Kalle.
 
Följ mig gärna på instagram @almaothilia 
0 kommentarer