vad som har hänt de senaste dagarna:

christmas on ice 2015
 
 
- i fredags gick jag på jullov!! så nu har jag tre härliga lediga veckor framför mig.
- i lördags var det christmas on ice, våran årliga julshow, med 2900 personer i publiken!! mer om det senare.
- efter showen hade några stycken av oss som medverkat i christmas on ice "after-show", och åt middag på scandic.
- jag har fått hänga med bästa jenny, min fina tremänning från kiruna. 
- vi sov på hotell lördag till söndag, supermysigt vardags-break. särskilt när hotellfrukost ingår.
 
 
december -15
 
 
- i söndags vaknade jag upp och var dunderförkyld, man hörde kappt vad jag sa för att jag var så hes.
- exiled dance crew hade även sin dansföreställning på söndagen, och jag var där för att titta på min lillebror och alla mina vänner som dansar.
- jag blev så inspirerad av alla underbara dansmoves och funderar på att börja dansa feminine vibe / jazz nu til våren, eftersom jag inte kommer åka lika mycket skridskor då.
- jag och lina hann byta julklappar med varandra innan dansshowen, och det visade sig att vi hade köpt likadana presenter till varandra! hur fint/coolt/sjukt är inte det?? av henne fick jag även hemmagjort te och en kortlek full med fina ord.
- på kvällen kom oskar och tog hand om det lilla knyttet som jag var.
 
 
Untitled
 
 
- måndag och tisdag har jag mest spenderat i enhörningstofflor och pyjamas. det som jag orkat göra är att slå in julklappar, städa lite på rummet och måla naglarna julfina.
- ikväll har vi satt upp julgranen, så nu är julkänslan på topp!!
0 kommentarer