Saker en kan göra i stugan.

Jag får väldigt ofta väldigt lätt väldigt tråkigt när vi åker till stugan. Så här kommer en snabb reminder till mig själv om roliga saker en kan hitta på när en väl är i stugan:
  • Åka skoter med kusinerna.
  • Läsa massor av bra böcker i solen som nästan alltid skiner i Vitthangi.
  • Lyssna på musik så högt så jag skrämmer bort älgarna i skogen.
  • Basta (lite mer av en sommaraktivitet då vi har en sommarbastu som är utomhus, men ändå).
  • Hjälpa mormor att lösa korsord.
  • Ta över korsordet och lösa det själv.
  • Ta sig tiden att rita.
  • Plugga ikapp (kanske inte så kul, men när tiden väl finns...).
  • Bygga kojor i skogen.
och en massa andra saker som jag inte kommer på just nu.
 
Puss och kram!
3 kommentarer
Amanda Jona [SPONTAN]

Åh vad jag blev sugen på att köra skoter nu!

MATILDA ROSQVIST

så fina bilder! :)

starsinlife.blogg.se

Låter mysigt!